Концепція шкільної медіа-освіти
ґрунтується на наступних засадничих принципах:
●
медіа-освіта є обов’язковою у світі інформаційного суспільства в умовах повсюдного
поширення медіа-культури як суспільного феномену виробництва та споживання
медіа-продукції
●
вся існуюча медіа-продукція не є
точним відбитком/відображенням реальності, а є лише репрезентацією реальності: усі медіа презентують ті чи інші
ідеологічні цінності, за якими стоять певні групи людей, впливові авторитети,
бізнесові корпорації, політичні сили й авторське бачення реальності
журналістськими, мистецькими колами;
●
медіа-освіта пов’язана з динамічними
змінами в інформаційному та медіа-просторі й тому тривалість медіа-освітнього
процесу для кожної особистості здійснюється протягом всього життя;
●
медіа-освіта має формувати не лише
критичне мислення, а й критичне
ставлення, критичні позиції особистості, орієнтувати молодь до критичного
сприймання медіа-продукції, відучувати від пасивного й бездумного її
споживання;
●
медіа-освіта є дослідницьким процесом, практичні заняття мають переважати
теоретичні;
●
медіа-освіта є новою формою інтерактивної взаємодії між учнями та
вчителем, передбачає умови для діалогу, взаємного навчання;
●
медіа-освіта спрямована, насамперед,
на групову форму навчання;
●
динамічні зміни в галузі ЗМК
обумовлюють забезпечення педагогічного процесу винятково активними, творчими, просунутими, демократичними кадрами;
●
медіа-освіта, як особлива галузь
знань, формує не лише свідомого компетентного медіа-споживача, а людину з
незалежним від стереотипів мисленням, стимулює розвиток її творчого потенціалу як в процесі сприймання
медіа-текстів, так і ствоння власних.
Комментариев нет:
Отправить комментарий