Уроки в 5 класі



Календарно-тематичний план
з математики для 5 класу
(140 год. I семестр — 64 год, 4 год на тиждень,
II семестр — 76 год, 4 год на тиждень)

Номер уроку
Дата проведення уроку
Тема уроку
Мета уроку
Примітки
1
2
3
4
5
ТЕМА 1. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ І ВЕЛИЧИНИ (64 год)
1

Натуральні числа. Число нуль
Сформувати в учнів знання про натуральні числа, вчити розпізнавати натуральні числа і наводити приклади, розглянути властивості натурального ряду чисел; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення; виховувати наполегливість, акуратність

2

Цифри. Десятковий запис натуральних чисел
Сформувати в учнів знання про десяткову систему числення, ввести поняття класів і розрядів, формувати вміння читати й записувати натуральні числа; розвивати логічне мислення, вміння грамотно висловлювати свою думку; виховувати акуратність, працелюбність

3

Цифри. Десятковий запис натуральних чисел
Удосконалити вміння учнів читати й записувати натуральні числа; розвивати, логічне мислення, творчі здібності; виховувати працелюбність, посидючість





1
2
3
4
5
4

Порівняння натуральних чисел
Сформувати в учнів розуміння поняття нерівності, домогтися засвоєння правил порівняння натуральних чисел, формувати вміння розв’язувати вправи, які передбачають порівняння чисел; розвивати пам’ять, логічне мислення; виховувати цікавість до математики, працелюбність

5

Порівняння натуральних чисел
Удосконалити вміння учнів порівнювати натуральні числа; розвивати логічне мислення, пам’ять, уміння аналізувати; виховувати інтерес до математики, акуратність

6

Додавання натуральних чисел
Формувати вміння виконувати додавання натуральних чисел, розв’язувати вправи, що передбачають додавання натуральних чисел; розвивати техніку усної лічби, увагу, логічне мислення; виховувати цікавість до математики, посидючість

7

Додавання натуральних чисел. Властивості додавання
Сформувати навички додавання натуральних чисел з використанням законів додавання; розвивати творчі здібності учнів, пам’ять, увагу; виховувати працелюбність, акуратність

8

Додавання натуральних чисел. Властивості додавання
Удосконалити в учнів вміння застосовувати переставну й сполучну властивості додавання під час розв’язання вправ; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати цікавість до математики, працелюбність

1
2
3
4
5
9

Віднімання натуральних чисел
Сформувати в учнів вміння виконувати віднімання натуральних чисел, розв’язувати вправи, що передбачають віднімання натуральних чисел; розвивати техніку усної лічби, увагу, пам’ять; виховувати посидючість, акуратність, старанність

10

Додавання і віднімання натуральних чисел
Узагальнити й систематизувати знання учнів з теми «Додавання, віднімання і порівняння натуральних чисел»; розвивати навички усної лічби, логічне мислення, пам’ять; виховувати акуратність, цікавість до математики

11

Контрольна робота № 1
Перевірити рівень знань учнів із теми «Додавання, віднімання і порівняння натуральних чисел»; розвивати пам’ять, уміння аналізувати, узагальнювати, працювати самостійно; виховувати посидючість, акуратність

12

Множення натуральних чисел
Сформувати в учнів вміння виконувати множення натуральних чисел, домогтися засвоєння під час мно-ження властивостей нуля та одиниці; розвивати техніку усної лічби, увагу, пам’ять, логічне мислення; вихову-вати інтерес до математики, посидючість, акуратність

13

Множення натуральних чисел
Удосконалити вміння учнів виконувати множення натуральних чисел і застосовувати отримані знання під час розв’язування задач; розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення; виховувати інтерес до математики, акуратність

1
2
3
4
5
14

Властивості множення
Домогтися від учнів засвоєння переставної, сполучної та розподільної властивостей множення; формувати вміння застосовувати ці властивості під час розв’язування вправ; розвивати техніку усного лічби, логічне мислення, пам’ять; виховувати акуратність, посидючість

15

Властивості множення
Закріпити в учнів знання переставної, сполучної й розподільної властивостей множення, сформувати вміння й навички застосування властивостей множення для спрощення обчислень; розвивати техніку усної лічби, пам’ять; виховувати інтерес до математики

16

Степінь натурального числа з натуральним показником
Ознайомити учнів із поняттям степеня числа з натураль-ним показником, сформувати вміння записувати добуток рівних множників у вигляді степеня і навпаки, обчислю-вати значення числових виразів, які містять степінь; розвивати пам’ять, уміння узагальнювати, аналізувати; виховувати акуратність, інтерес до математики

17

Степінь натурального числа з натуральним показником
Удосконалити вміння й навички учнів із теми; розвивати пам’ять, логічне мислення, техніку усної лічби; виховувати посидючість, акуратність, інтерес до математики

18

Розв’язання задач на додавання, віднімання та множення натуральних чисел
Сформувати в учнів вміння застосовувати правила й властивості додавання, віднімання, множення натуральних чисел; розвивати логічне мислення, пам’ять, уміння аналізувати; виховувати акуратність, посидючість

1
2
3
4
5
19

Множення натуральних чисел
Узагальнити й систематизувати знання учнів із теми «Множення натуральних чисел»; розвивати пам’ять, логічне мислення, уміння узагальнювати; виховувати акуратність, посидючість

20

Контрольна робота № 2
Перевірити рівень знань учнів із теми «Множення натуральних чисел»; розвивати пам’ять, уміння аналізувати, узагальнювати, працювати самостійно; виховувати посидючість, акуратність

21

Ділення натуральних чисел
Сформувати в учнів розуміння поняття ділення як дії, оберненої до множення, повторити компоненти ділення, формувати вміння ділити натуральні числа й застосовувати властивості ділення для обчислення значень виразів; розвивати техніку усної лічби, логічне мислення, пам’ять; виховувати акуратність, посидючість

22

Ділення натуральних чисел
Удосконалити вміння учнів виконувати ділення натуральних чисел, домогтися засвоєння правила знаходження невідомих компонентів дій множення й ділення, формувати вміння виконувати вправи, що передбачають використання залежності між величинами; розвивати техніку усної лічби, логічне мислення, пам’ять; виховувати акуратність, посидючість





1
2
3
4
5
23

Ділення з остачею
Ознайомити учнів із правилом ділення з остачею, вираженням діленого через дільник, неповну частку й остачу, формувати вміння розв’язувати найпростіші задачі на ділення з остачею; розвивати пам’ять, логічне мислення, культуру математичного запису; виховувати інтерес до математики, працьовитість

24

Ділення з остачею
Закріпити знання учнів про компоненти дії ділення з остачею та способи їх знаходження, удосконалити вміння розв’язувати задачі на застосування ділення з остачею; розвивати пам’ять, уміння узагальнювати; виховувати акуратність, інтерес до математики

25

Ділення й множення натуральних чисел. Розв’язування задач
Удосконалити вміння учнів виконувати ділення й множення, знаходити невідомі компоненти дій множення й ділення, розв’язувати рівняння, текстові задачі, зокрема за допомогою рівнянь; розвивати пам’ять, уміння аналізувати, узагальнювати, виховувати працьовитість, посидючість

26

Ділення й множення натуральних чисел
Удосконалити вміння учнів розв’язувати рівняння, задачі із використанням залежності між величинами; розвивати пам’ять, логічне мислення; виховувати посидючість, інтерес до математики





1
2
3
4
5
27

Ділення натуральних чисел
Узагальнити й систематизувати знання учнів із теми «Ділення натуральних чисел», підготуватися до контрольної роботи, розвивати вміння самостійно працювати, оцінювати свої дії та дії інших учнів; виховувати працьовитість, дисциплінованість

28

Контрольна робота № 3
Перевірити рівень знань учнів із теми «Ділення натуральних чисел»; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати наполегливість, самостійність

29

Числові вирази
Сформувати уявлення учнів про поняття числового виразу, навчити розпізнавати і «читати» числові вирази, виробити вміння знаходити значення цих виразів; розвивати увагу, техніку усної лічби, пам’ять; виховувати акуратність, працьовитість, самостійність

30

Буквені вирази
Сформувати уявлення учнів про поняття буквеного виразу, навчити розпізнавати буквені вирази, «читати» їх, виробити вміння знаходити значення виразів за умовою різних значень змінної; розвивати пам’ять, увагу, уміння аналізувати; виховувати інтерес до математики, посидючість





1
2
3
4
5
31

Формули
Сформувати в учнів розуміння поняття формули, уміння користуватися формулами для знаходження відповідних величин; розвивати логічне мислення, пам’ять, уміння аналізувати й узагальнювати; виховувати посидючість, акуратність, інтерес до математики

32

Числові і буквені вирази. Формули
Вдосконалити знання учнів про числові і буквені вирази, формули, значення числового виразу, відпрацьовувати навички знаходити значення числових і буквених виразів при заданих значеннях змінної; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати інтерес до математики

33

Рівняння
Сформувати в учнів розуміння поняття рівняння, кореня рівняння, виробити вміння розв’язувати рівняння за правилом знаходження невідомих компонентів дій; розвивати логічне мислення, техніку усної лічби, пам’ять; виховувати посидючість, акуратність

34

Рівняння
Удосконалити вміння учнів розв’язувати рівняння за правилом знаходження невідомих компонентів арифметичних дій; розвивати логічну пам’ять, усну лічбу; виховувати працьовитість, посидючість

35

Рівняння
Удосконалити знання й уміння учнів з теми «Рівняння»: розвивати творчі здібності учнів, логічне мислення, пам’ять; виховувати інтерес до математики, акуратність





1
2
3
4
5
36

Розв’язування задач
за допомогою рівнянь
Формувати в учнів вміння складати рівняння за умовою задачі, розв’язувати задачі за допомогою рівняння; розвивати логічне мислення, творчі здібності; виховувати самостійність, акуратність, посидючість

37

Розв’язування задач
за допомогою рівнянь
Удосконалити вміння учнів розв’язувати текстові задачі за допомогою рівнянь; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати посидючість, акуратність

38

Розв’язування задач
і рівнянь
Удосконалити вміння учнів розв’язувати рівняння й задачі за допомогою рівнянь; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати інтерес до математики, акуратність

39

Комбінаторні задачі
Сформувати в учнів уявлення про комбінаторику й комбінаторні задачі, виробити вміння розв’язувати найпростіші комбінаторні задачі, розвивати комбінаторне мислення, пов’язане з перебиранням варіантів, підрахунком кількості варіантів, що задовольняють певні умови; виховувати самостійність, активність

40

Комбінаторні задачі
Удосконалити вміння учнів розв’язувати комбінаторні задачі; розвивати логічне мислення, кмітливість, пам’ять; виховувати дисциплінованість, активність





1
2
3
4
5
41
Вирази. Формули. Розв’язування рівнянь і задач
Розв’язування рівнянь
і задач
Узагальнити й систематизувати знання учнів із теми «Вирази. Формули. Розв’язування рівнянь і задач»; розвивати кмітливість, логічне мислення, уміння міркувати; виховувати самостійність, дисциплінованість

42

Контрольна робота № 4
Перевірити рівень знань учнів із теми «Вирази. Формули. Розв’язування рівнянь і задач»; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати наполегливість, самостійність

43

Відрізок та його довжина
Сформувати в учнів розуміння поняття відрізка, познайомити з позначенням відрізка, навчити знаходити довжину відрізка, зображувати відрізок і знаходити на рисунках відрізок заданої довжини; розвивати графічну техніку, пам’ять; виховувати акуратність

44

Пряма, промінь, площина
Сформувати в учнів розуміння понять прямої, площини, променя, вчити зображувати прямі та промені за допомогою лінійки; розвивати креслярські навички, пам’ять; виховувати акуратність, посидючість

45

Шкала. Координатний промінь
Сформувати в учнів розуміння поняття координатного променя та шкали, вчити позначати натуральні числа на координатному промені; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати інтерес до математики, дисциплінованість

1
2
3
4
5
46

Кут та його величина. Позначення кутів
Сформувати в учнів розуміння понять кута, вершини, сторони кута, бісектриси кута, познайомити з позначенням кута, сформувати уміння будувати кути; розвивати креслярські навички, просторову уяву; виховувати акуратність, посидючість

47

Кути. Види кутів
Ознайомити учнів з порівнянням кутів і їх видами залежно від величини кутів, навчити розпізнавати різні види кутів залежно від величини кутів і будувати кути за заданою величиною; розвивати графічні вміння, логічне мислення, просторову уяву; виховувати акуратність, посидючість

48

Кут, його величина. Види кутів
Удосконалити уміння учнів із теми «Кути. Види кутів», розвивати просторову уяву, логічне мислення; виховувати інтерес до математики, акуратність, посидючість

49

Многокутник і його периметр. Рівні фігури
Сформувати в учнів розуміння поняття многокутника, рівних фігур, периметра многокутника, навчити розпізнавати многокутники, наводити приклади рівних фігур; розвивати логічне мислення та просторову уяву; виховувати інтерес до математики, посидючість, акуратність





1
2
3
4
5
50

Трикутники. Види трикутників
Сформувати в учнів розуміння поняття трикутника, розвивати вміння знаходити периметр трикутника, ознайомити з класифікацією трикутників, навчити розпізнавати види трикутників; розвивати просторове мислення, активність, увагу; виховувати працелюбність, акуратність

51

Трикутники. Види трикутників
Удосконалити вміння учнів з теми «Відрізки. Кути. Трикутники»; розвивати просторове мислення; пам’ять; виховувати акуратність, посидючість, інтерес до математики

52

Відрізок, пряма, промінь. Кути, види кутів. Трикутники
Узагальнити й систематизувати знання учнів із теми «Відрізки. Кути. Трикутники»; розвивати логічне мислення, пам’ять, графічні навички; виховувати інтерес до математики, посидючість, акуратність

53

Контрольна робота № 5
Перевірити рівень знань учнів із теми «Відрізки. Кути. Трикутники»; розвивати самостійність, дисциплінованість; виховувати акуратність, працьовитість

54

Прямокутник. Квадрат
Сформувати в учнів розуміння понять прямокутника й квадрата, учити знаходити їх периметри, розпізнавати серед інших геометричних фігур; розвивати просторову уяву, увагу, пам’ять; виховувати акуратність, посидючість

1
2
3
4
5
55

Площа прямокутника
й квадрата
Ввести поняття одиниці площі, сформувати вміння обчислювати площу прямокутника і квадрата, формувати навички роботи з різними одиницями площі; розвивати просторову уяву, увагу, пам’ять; виховувати акуратність, дисциплінованість, працьовитість

56

Площа прямокутника, квадрата
Удосконалити знання учнів про площі прямокутника і квадрата, вчити застосовувати знання про площу та її властивості під час розв’язування задач на комбінації геометричних фігур; розвивати увагу, пам’ять, просторову уяву; виховувати акуратність, дисциплінованість

57

Прямокутний паралелепіпед
Сформувати в учнів уявлення про прямокутний паралелепіпед і його лінійні виміри, навчити розпізнавати прямокутний паралелепіпед і називати його елементи, розв’язувати задачі з прямим паралелепіпедом; розвивати просторову уяву, пам’ять; виховувати акуратність, працьовитість

58

Куб
Сформувати в учнів уявлення про куб і його властивості, навчити розпізнавати куб серед інших геометричних фігур, розв’язувати задачі з кубом; розвивати просторове мислення, пам’ять; виховувати акуратність, працьовитість





1
2
3
4
5
59

Піраміда
Сформувати в учнів уявлення про піраміду та її елементи, навчити розпізнавати піраміду серед інших геометричних фігур, розв’язувати задачі з пірамідою; розвивати просторову уяву, пам’ять, логічне мислення; виховувати акуратність, дисциплінованість

60

Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба
Сформувати в учнів поняття про одиниці об’єму, вміння їх називати, записувати формули об’єму прямокутного паралелепіпеда, куба, розв’язувати найпростіші задачі на застосовування цих формул; розвивати логічне мислення; виховувати інтерес до математики, дисциплінованість

61

Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба
Закріпити знання учнів про поняття об’єму та формули об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба, відпрацювати вміння розв’язувати задачі на обчислення вимірів прямокутного паралелепіпеда, площі його поверхні й об’єму; розвивати допитливість, інтерес до математики, просторову уяву; виховувати працелюбність, акуратність

62

Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба
Вдосконалити вміння й навички розв’язувати задачі практичного й фізичного змісту на обчислення об’ємів прямокутного паралелепіпеда й куба; розвивати логічне мислення, інтерес до математики; виховувати дисциплінованість, посидючість, акуратність


1
2
3
4
5
63

Прямокутник і квадрат. Площа прямокутника й квадрата. Прямокутний паралелепіпед, куб, піраміда. Об’єм прямокутного паралелепіпеда й куба
Узагальнити та систематизувати знання учнів із теми «Прямокутник, квадрат. Прямокутний паралелепіпед, куб»; озвивати вміння узагальнювати й аналізувати, оцінювати свої дії та дії інших учнів; виховувати самостійність, дисциплінованість

64

Контрольна робота № 6
Перевірити рівень знань учнів із теми «Прямокутник, квадрат. Прямокутний паралелепіпед, куб»; розвивати самостійність, уміння аналізувати; виховувати акуратність, працьовитість

ТЕМА 2. ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ (64 год)
65

Дробові числа. Звичайні дроби
Сформувати в учнів розуміння поняття дробових чисел, звичайних дробів, формувати вміння «читати» та записувати звичайні дроби; розвивати пам’ять, увагу; виховувати культуру математичних записів

66

Дробові числа. Звичайні дроби
Домогтися засвоєння правил знаходження дробу від числа й числа за його дробом; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати акуратність, цілеспрямованість





1
2
3
4
5
67

Правильні і неправильні дроби. Мішані числа
Сформувати в учнів розуміння поняття правильного та неправильного дробу, мішаного числа, сформувати вміння перетворювати мішане число на неправильний дріб і неправильний дріб на мішане або натуральне число; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати акуратність

68

Правильні і неправильні дроби. Мішані числа
Удосконалити вміння виконувати вправи, які передбачають перетворення неправильних дробів на мішані числа та мішаних чисел на дріб і натурального числа на дріб; розвивати логічне мислення, увагу,; виховувати культуру математичних записів

69

Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками
Домогтися засвоєння правила порівняння дробів з однаковими знаменниками, сформувати вміння виконувати вправи, які передбачають порівняння дробів з однаковими знаменниками, обговорити можливість порівняння дробів з однаковими чисельниками; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати наполегливість, самостійність

70

Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками
Удосконалити вміння учнів порівнювати звичайні дроби з однаковими знаменниками; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення; виховувати цілеспрямованість, акуратність


1
2
3
4
5
71

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками
Домогтися засвоєння правил додавання й віднімання дробів з однаковими знаменниками, сформувати вміння виконувати вправи на додавання й віднімання дробів з однаковими знаменниками; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати культуру математичних записів

72

Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками
Сформувати вміння виконувати додавання натурального й дробового числа, знаходити суму й різницю мішаних чисел, дробові частини яких мають однакові знаменники; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати культуру математичних записів

73

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками
Удосконалити вміння виконувати додавання й віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками та мішаними числами, дробові частини яких мають однакові знаменники; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, виховувати наполегливість

74

Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками. Розв’язування задач
Сформувати вміння учнів застосовувати правила додавання й віднімання дробових чисел до розв’язування задач; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати інтерес до математики





1
2
3
4
5
75

Розв’язування задач
Узагальнити та систематизувати знання із теми «Звичайні дроби», удосконалити вміння розв’язувати задачі на додавання й віднімання дробових чисел; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення; виховувати вміння дискутувати, самостійність, працьовитість, наполегливість

76

Контрольна робота № 7
Перевірити рівень засвоєння знань із теми «Звичайні дроби», розвивати самостійність, увагу; виховувати наполегливість

77

Десятковий дріб. Запис
і читання десяткових дробів
Сформувати в учнів розуміння поняття десяткового дробу, вміння читати й записувати десяткові дроби, називати розряди десяткових знаків у записі десяткових дробів; розвивати пам’ять, увагу; розвивати пам’ять; виховувати інтерес до математики

78

Десятковий дріб. Запис
і читання десяткових дробів
Удосконалити вміння учнів читати й записувати десяткові дроби, називати розряди десяткових знаків у записі десяткових дробів; розвивати увагу, пам’ять; виховувати акуратність, наполегливість

79

Порівняння десяткових дробів
Засвоїти правила порівняння десяткових дробів, сформувати вміння виконувати завдання, у яких передбачено застосування правила порівняння десяткових дробів; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, виховувати наполегливість, акуратність

1
2
3
4
5
80

Порівняння десяткових дробів
Удосконалити вміння учнів виконувати порівняння десяткових дробів; розвивати логічне мислення, пам’ять, виховувати наполегливість, акуратність

81

Округлення десяткових дробів
Сформувати в учнів уявлення про округлення чисел; домогтися засвоєння правила округлення десяткових дробів; сформувати вміння округлення десяткових дробів до будь-якого розряду; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати наполегливість, акуратність

82

Округлення десяткових дробів
Удосконалити вміння учнів виконувати округлення десяткових дробів і натуральних чисел; розвивати самостійність, увагу, пам’ять; виховувати самостійність

83

Додавання і віднімання десяткових дробів
Домогтися засвоєння учнями правил додавання й віднімання десяткових дробів, сформувати вміння виконувати завдання, які передбачають додавання й віднімання десяткових дробів; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення; виховувати культуру математичних записів

84

Додавання і віднімання десяткових дробів
Удосконалити вміння учнів виконувати додавання й віднімання десяткових дробів; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати уважність

85

Додавання і віднімання десяткових дробів
Удосконалити вміння учнів виконувати додавання й віднімання десяткових дробів; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати наполегливість, акуратність, уміння вести дискусію

1
2
3
4
5
86

Розв’язування вправ і задач
Сформувати в учнів вміння застосовувати правила додавання й віднімання десяткових дробів під час розв’язання задач; розвивати логічне мислення; виховувати наполегливість

87

Розв’язування вправ і задач
Узагальнити й систематизувати знання учнів із теми «Десятковий дріб. Додавання й віднімання десяткових дробів»; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати інтерес до математики

88

Контрольна робота № 8
Перевірити рівень засвоєння знань із теми «Десятковий дріб. Додавання й віднімання десяткових дробів»; розви-вати самостійність, увагу; виховувати наполегливість

89

Множення десяткових дробів
Домогтися засвоєння учнями правила множення десяткових дробів; сформувати вміння виконувати вправи, у яких передбачено множення десяткових дробів; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати наполегливість

90

Множення десяткових дробів
Удосконалити вміння учнів виконувати множення десяткових дробів; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати наполегливість, самостійність

91

Множення десяткових дробів на розрядну одиницю
Домогтися засвоєння учнями правил множення десяткових дробів на розрядну одиницю, сформувати вміння застосовувати ці правила під час виконання вправ; розвивати пам’ять, увагу; виховувати культуру математичних записів

1
2
3
4
5
92

Множення десяткових дробів на розрядну одиницю
Удосконалити вміння учнів виконувати множення десяткових дробів на розрядну одиницю; розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять; виховувати культуру математичних записів

93

Властивості множення десяткових дробів
Домогтися засвоєння учнями властивостей множення десяткових дробів, сформувати вміння виконувати вправи на застосування властивостей множення; розвивати пам’ять, обчислювальні навички; виховувати наполегливість

94

Ділення десяткового дробу на натуральне число
Домогтися засвоєння учнями правила ділення десяткового дробу на натуральне число, сформулювати вміння виконувати вправи на ділення десяткових дробів на натуральне число; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати культуру математичної мови

95

Ділення десяткового дробу на натуральне число
Удосконалити вміння учнів виконувати ділення десяткового дробу на натуральне число; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати дисциплінованість

96

Ділення на десятковий дріб
Домогтися засвоєння учнями правила ділення на десятковий дріб, сформувати вміння виконувати вправи на ділення десяткових дробів; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати культуру математичних записів


1
2
3
4
5
97

Ділення на десятковий дріб
Удосконалити вміння учнів виконувати ділення на десятковий дріб; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення; виховувати культуру математичного запису

98

Ділення на десятковий дріб
Удосконалити вміння учнів виконувати ділення на десятковий дріб; розвивати пам’ять, логічне мислення; виховувати самостійність, акуратність, наполегливість

99

Ділення десяткового дробу на розрядну одиницю
Домогтися засвоєння учнями правила ділення десяткового дробу на розрядну одиницю, сформувати вміння виконувати вправи, що передбачають ділення десяткового дробу на розрядну одиницю; розвивати увагу; виховувати наполегливість

100

Ділення десяткового дробу на розрядну одиницю
Удосконалити вміння учнів виконувати ділення десяткового дробу на розрядну одиницю; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення; виховувати посидючість

101

Розв’язування задач на всі дії з десятковими дробами
Сформувати вміння учнів застосовувати до розв’язування задач правила арифметичних дій з десятковими дробами; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати наполегливість

102

Розв’язування задач на всі дії з десятковими дробами
Удосконалити вміння учнів застосовувати правила арифметичних дій з десятковими дробами до розв’язування задач; розвивати логічне мислення; виховувати наполегливість


1
2
3
4
5
103

Розв’язування задач на всі дії з десятковими дробами
Узагальнити й систематизувати знання учнів із теми «Множення та ділення десяткових дробів», удосконалити вміння розв’язувати задачі на всі дії з десятковими дробами; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення; виховувати дисциплінованість
о
104

Контрольна робота № 9
Перевірити рівень знань учнів із теми «Множення та ділення десяткових дробів»; розвивати самостійність, увагу; виховувати наполегливість

105

Поняття відсотка
Домогтися засвоєння учнями поняття відсотка, розуміння, що всій величині відповідає 100 %, сформувати вміння виконувати завдання, що передбачають використання відсотка; розвивати обчислювальні навички; логічне мислення; увагу; виховувати дисциплінованість

106

Поняття відсотка
Удосконалити вміння учнів виконувати вправи, які передбачають використання відсотка; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення; виховувати культуру математичних записів

107

Знаходження відсотків від числа
Домогтися засвоєння учнями правила знаходження відсотків від числа, сформувати вміння розв’язувати задачі на знаходження відсотків від числа; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати культуру математичних записів


1
2
3
4
5
108

Знаходження відсотків від числа
Сформувати вміння учнів розв’язувати задачі, які передбачають знаходження відсотків від числа; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, обчислювальні навички

109

Знаходження відсотків від числа
Вдосконалити вміння учнів виконувати завдання, які передбачають знаходження відсотків від числа; розвивати логічне мислення; виховувати самостійність, толерантність, уміння вести дискусію, принциповість

110

Знаходження числа за його відсотками
Домогтися засвоєння учнями правила знаходження числа за його відсотками, сформувати вміння розв’язувати задачі, який передбачають застосування цього правила; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати культуру математичних записів

111

Знаходження числа за його відсотками
Формувати вміння учнів розв’язувати задачі на знаходження числа за його відсотками; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати дисциплінованість

112

Знаходження числа за його відсотками
Удосконалити вміння учнів розв’язувати задачі на знаходження числа за його відсотками; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати самостійність

113

Розв’язування задач на відсотки
Сформувати вміння учнів застосовувати правила знаходження відсотків від числа і числа за його відсотками до розв’язання задач; розвивати логічне мислення; виховувати вміння вести дискусію


1
2
3
4
5
114

Розв’язування задач
на відсотки
Удосконалити вміння учнів розв’язувати задачі на засто-сування правил знаходження відсотків від числа й числа за його відсотками; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення; виховувати культуру математичного запису

115

Розв’язування задач
на відсотки
Узагальнити й систематизувати знання учнів за темою «Відсотки»; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати вміння вести дискусію, принциповість, толерантність

116

Контрольна робота № 10
Перевірити рівень засвоєння знань за темою «Відсотки»; розвивати самостійність, увагу; виховувати наполегливість, акуратність

117

Середнє арифметичне
Сформувати в учні розуміння поняття середнього арифметичного кількох чисел, вміння виконувати завдання, в яких передбачено знаходження середнього арифметичного кількох чисел; розвивати пам’ять, увагу; виховувати культуру математичних записів

118

Середнє арифметичне
Удосконалити вміння учнів знаходити середнє арифметичне кількох чисел; розвивати пам’ять, логічне мислення, увагу

119

Середнє значення величини
Сформувати в учнів розуміння поняття середнього значення величини, вміння виконувати вправи на знаходження середнього значення величини; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати культуру математичного запису

1
2
3
4
5
120

Середнє значення величини
Удосконалити вміння учнів знаходити середнє значення величини; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати культуру математичних записів

121

Розв’язування задач практичного характеру
Сформувати в учнів вміння застосовувати поняття середнього арифметичного і середнього значення величин до розв’язання задач практичного характеру, розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати дисциплінованість

122

Розв’язування задач практичного характеру
Удосконалити в учнів вміння застосовувати поняття середнього арифметичного і середнього значення величини до розв’язування задач практичного характеру; розвивати логічне мислення, пам’ять увагу; виховувати цілеспрямованість

123

Розв’язування текстових задач
Сформувати вміння учнів застосовувати набуті знання до розв’язування текстових задач, у тому числі задач на знаходження середнього значення величини; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати самостійність

124

Розв’язування текстових задач
Удосконалити вміння учнів застосовувати набуті знання до розв’язання текстових задач; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати акуратність





1
2
3
4
5
125

Розв’язування текстових задач
Узагальнити й систематизувати знання учнів за темою «Середнє арифметичне»; удосконалити вміння застосовувати отримані знання під час розв’язування текстових задач; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення; виховувати дисциплінованість

126

Контрольна робота № 11
Перевірити рівень засвоєння знань за темою «Середнє арифметичне»; розвивати самостійність, увагу, пам’ять, логічне мислення; виховувати самостійність

127

Узагальнюючий урок
за темою «Середнє арифметичне»
Узагальнити й систематизувати матеріал із теми «Середнє арифметичне»; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення; виховувати вміння працювати в групі, відстоювати свою думку, коректно вести дискусію

128

Узагальнюючий урок
за темою «Дробові числа»
Узагальнити й систематизувати матеріал із теми «Дробові числа»; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення; виховувати вміння працювати в групі, відстоювати свою думку, коректно вести дискусію

Тема 3. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (12 год)
129

Розв’язування задач на рух
Повторити з учнями основні типи задач на рух, удосконалити вміння розв’язувати задачі на рух; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, самостійність; виховувати вміння працювати в групі





1
2
3
4
5
130

Розв’язування задач на рух
Удосконалити вміння учнів розв’язувати задачі на рух; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати толерантність

131

Розв’язування задач на знаходження чисел за їх сумою й різницею та кратними відношеннями
Повторити означення рівняння, удосконалити вміння розв’язувати рівняння й задачі на складання рівнянь; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати самостійність

132

Розв’язування задач на знаходження чисел за їх сумою й різницею та кратними відношеннями
Удосконалити вміння розв’язувати задачі на знаходження чисел за їх сумою й різницею, за сумою й різницею та кратними відношеннями; розвивати логічне мислення, увага, пам’ять; виховувати наполегливість, самостійність, толерантність

133

Розв’язування задач  
на відсотки
Повторити означення відсотка й удосконалити вміння знаходити відсотки від числа; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати самостійність, розвивати культуру математичного мовлення

134

Розв’язування задач
на відсотки
Удосконалити вміння знаходити число за його відсотками; розвивати логічне мислення, пам’ять, увага; виховувати самостійність, принциповість, наполегливість

135

Розв’язування задач геометричного змісту
Систематизувати й узагальнити матеріал геометричного змісту; розвивати креслярські навички, уміння аналізувати й узагальнювати; розвивати інтерес до математики; виховувати посидючість

1
2
3
4
5
136

Розв’язування задач геометричного змісту
Систематизувати й узагальнити матеріал із теми «Геометричні фігури»; розвивати креслярські навички учнів, уміння аналізувати й узагальнювати; розвивати логічне мислення; виховувати інтерес до математики, посидючість

137

Підсумкова контрольна робота
Перевірити рівень знань учнів за курс математики 5 класу; розвивати самостійність, уміння аналізувати ситуацію; виховувати працьовитість, акуратність, цілеспрямованість

138

Розв’язування задач логічного характеру
Повторити матеріал за курс математики 5 класу, ознайомити учнів логічними задачами; розвивати логічне мислення, кмітливість, увагу; виховувати дисциплінованість, інтерес до математики.


139

Розв’язування цікавих
і складних задач
 Повторити матеріал за курс математики 5 класу, познайомити учнів із цікавими і складними задачами; розвивати логічне мислення, кмітливість, увагу; виховувати дисциплінованість, інтерес до математики.


140

Підсумковий урок
Узагальнити й систематизувати знання учнів, набуті за курс математики 5 класу; розвивати логічне мислення, пам’ять, уміння узагальнювати й аналізувати; виховувати інтерес до математики, посидючість, дисциплінованість




Скарбничка  розробок моїх уроків і позакласних заходів

Урок в 9 класі.

 Тема: Нерівності

конспект уроку
презентація до уроку
конспект для дітей
відео землетрусу

Урок в 5 класі. Тема:


Натуральные числа. Координатный луч. Углы. Треугольники и их виды.

опорный конспект для детей
конспект уроку вчителя
фізкультхвилинка
смартдоска
відео до уроку

Урок в 5 класі. Тема: 

«Сложение и вычитание смешанных чисел. Традиции народа во время масленицы»

презентация к уроку
конспект урока

Розробка інтегрованого позакласного заходу з математики

 в 5 класі.

Тема:  Звичайні дроби. Червона книга України

презентація

відео 1

відео 2

Розробка позакласного заходу:Математичний КВК в 5 класі

презентація

конспект заходу 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Translate