Розробки уроків математики в 5 класі і календарним планом
Календарно-тематичний план
з математики
для 5 класу
(140 год. I
семестр — 64 год, 4 год на тиждень,
II семестр —
76 год, 4 год на тиждень)
Номер уроку
|
Дата проведення уроку
|
Тема уроку
|
Мета
уроку
|
Примітки
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
ТЕМА 1. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ.
ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ І ВЕЛИЧИНИ (64 год)
|
||||
1
|
Натуральні
числа. Число нуль
|
Сформувати в учнів знання про натуральні числа, вчити
розпізнавати натуральні числа і наводити приклади, розглянути властивості
натурального ряду чисел; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення;
виховувати наполегливість, акуратність
|
||
2
|
Цифри.
Десятковий запис натуральних чисел
|
Сформувати в учнів знання про десяткову систему числення,
ввести поняття класів і розрядів, формувати вміння читати й записувати
натуральні числа; розвивати логічне мислення, вміння грамотно висловлювати
свою думку; виховувати акуратність, працелюбність
|
||
3
|
Цифри.
Десятковий запис натуральних чисел
|
Удосконалити вміння учнів читати й записувати
натуральні числа; розвивати, логічне мислення, творчі здібності; виховувати
працелюбність, посидючість
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
4
|
Порівняння
натуральних чисел
|
Сформувати в учнів розуміння поняття нерівності, домогтися
засвоєння правил порівняння натуральних чисел, формувати вміння розв’язувати
вправи, які передбачають порівняння чисел; розвивати пам’ять, логічне
мислення; виховувати цікавість до математики, працелюбність
|
||
5
|
Порівняння
натуральних чисел
|
Удосконалити вміння учнів порівнювати натуральні числа;
розвивати логічне мислення, пам’ять, уміння аналізувати; виховувати інтерес
до математики, акуратність
|
||
6
|
Додавання
натуральних чисел
|
Формувати вміння виконувати додавання натуральних
чисел, розв’язувати вправи, що передбачають додавання натуральних чисел;
розвивати техніку усної лічби, увагу, логічне мислення; виховувати цікавість
до математики, посидючість
|
||
7
|
Додавання
натуральних чисел. Властивості додавання
|
Сформувати навички додавання натуральних чисел з
використанням законів додавання; розвивати творчі здібності учнів, пам’ять,
увагу; виховувати працелюбність, акуратність
|
||
8
|
Додавання
натуральних чисел. Властивості додавання
|
Удосконалити в учнів вміння застосовувати переставну й
сполучну властивості додавання під час розв’язання вправ; розвивати логічне
мислення, пам’ять; виховувати цікавість до математики, працелюбність
|
||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
9
|
Віднімання
натуральних чисел
|
Сформувати в учнів вміння виконувати віднімання
натуральних чисел, розв’язувати вправи, що передбачають віднімання
натуральних чисел; розвивати техніку усної лічби, увагу, пам’ять; виховувати
посидючість, акуратність, старанність
|
||
10
|
Додавання і
віднімання натуральних чисел
|
Узагальнити й систематизувати знання учнів з теми
«Додавання, віднімання і порівняння натуральних чисел»; розвивати навички
усної лічби, логічне мислення, пам’ять; виховувати акуратність, цікавість до
математики
|
||
11
|
Контрольна робота № 1
|
Перевірити рівень знань учнів із теми «Додавання,
віднімання і порівняння натуральних чисел»; розвивати пам’ять, уміння
аналізувати, узагальнювати, працювати самостійно; виховувати посидючість,
акуратність
|
||
12
|
Множення
натуральних чисел
|
Сформувати в учнів вміння виконувати множення натуральних
чисел, домогтися засвоєння під час мно-ження властивостей нуля та одиниці;
розвивати техніку усної лічби, увагу, пам’ять, логічне мислення; вихову-вати
інтерес до математики, посидючість, акуратність
|
||
13
|
Множення
натуральних чисел
|
Удосконалити вміння учнів виконувати множення
натуральних чисел і застосовувати отримані знання під час розв’язування
задач; розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення; виховувати інтерес до
математики, акуратність
|
||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
14
|
Властивості
множення
|
Домогтися від учнів засвоєння переставної, сполучної та
розподільної властивостей множення; формувати вміння застосовувати ці
властивості під час розв’язування вправ; розвивати техніку усного лічби,
логічне мислення, пам’ять; виховувати акуратність, посидючість
|
||
15
|
Властивості
множення
|
Закріпити в учнів знання переставної, сполучної й
розподільної властивостей множення, сформувати вміння й навички застосування
властивостей множення для спрощення обчислень; розвивати техніку усної лічби,
пам’ять; виховувати інтерес до математики
|
||
16
|
Степінь
натурального числа з натуральним показником
|
Ознайомити учнів із поняттям степеня числа з натураль-ним
показником, сформувати вміння записувати добуток рівних множників у вигляді
степеня і навпаки, обчислю-вати значення числових виразів, які містять
степінь; розвивати пам’ять, уміння узагальнювати, аналізувати; виховувати
акуратність, інтерес до математики
|
||
17
|
Степінь
натурального числа з натуральним показником
|
Удосконалити вміння й навички учнів із теми; розвивати
пам’ять, логічне мислення, техніку усної лічби; виховувати посидючість,
акуратність, інтерес до математики
|
||
18
|
Розв’язання
задач на додавання, віднімання та множення натуральних чисел
|
Сформувати в учнів вміння застосовувати правила й
властивості додавання, віднімання, множення натуральних чисел; розвивати
логічне мислення, пам’ять, уміння аналізувати; виховувати акуратність,
посидючість
|
||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
19
|
Множення
натуральних чисел
|
Узагальнити й систематизувати знання учнів із теми
«Множення натуральних чисел»; розвивати пам’ять, логічне мислення, уміння
узагальнювати; виховувати акуратність, посидючість
|
||
20
|
Контрольна робота № 2
|
Перевірити рівень знань учнів із теми «Множення
натуральних чисел»; розвивати пам’ять, уміння аналізувати, узагальнювати,
працювати самостійно; виховувати посидючість, акуратність
|
||
21
|
Ділення натуральних
чисел
|
Сформувати в учнів розуміння поняття ділення як дії,
оберненої до множення, повторити компоненти ділення, формувати вміння ділити
натуральні числа й застосовувати властивості ділення для обчислення значень
виразів; розвивати техніку усної лічби, логічне мислення, пам’ять; виховувати
акуратність, посидючість
|
||
22
|
Ділення
натуральних чисел
|
Удосконалити вміння учнів виконувати ділення
натуральних чисел, домогтися засвоєння правила знаходження невідомих
компонентів дій множення й ділення, формувати вміння виконувати вправи, що
передбачають використання залежності між величинами; розвивати техніку усної
лічби, логічне мислення, пам’ять; виховувати акуратність, посидючість
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
23
|
Ділення з остачею
|
Ознайомити учнів із правилом ділення з остачею,
вираженням діленого через дільник, неповну частку й остачу, формувати вміння
розв’язувати найпростіші задачі на ділення з остачею; розвивати пам’ять,
логічне мислення, культуру математичного запису; виховувати інтерес до
математики, працьовитість
|
||
24
|
Ділення з
остачею
|
Закріпити знання учнів про компоненти дії ділення з
остачею та способи їх знаходження, удосконалити вміння розв’язувати задачі на
застосування ділення з остачею; розвивати пам’ять, уміння узагальнювати;
виховувати акуратність, інтерес до математики
|
||
25
|
Ділення й
множення натуральних чисел. Розв’язування задач
|
Удосконалити вміння учнів виконувати ділення й
множення, знаходити невідомі компоненти дій множення й ділення, розв’язувати
рівняння, текстові задачі, зокрема за допомогою рівнянь; розвивати пам’ять,
уміння аналізувати, узагальнювати, виховувати працьовитість, посидючість
|
||
26
|
Ділення й
множення натуральних чисел
|
Удосконалити вміння учнів розв’язувати рівняння, задачі
із використанням залежності між величинами; розвивати пам’ять, логічне
мислення; виховувати посидючість, інтерес до математики
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
27
|
Ділення
натуральних чисел
|
Узагальнити й систематизувати знання учнів із теми «Ділення
натуральних чисел», підготуватися до контрольної
роботи, розвивати вміння самостійно працювати, оцінювати свої дії та дії
інших учнів; виховувати працьовитість, дисциплінованість
|
||
28
|
Контрольна робота № 3
|
Перевірити рівень знань учнів із теми «Ділення натуральних чисел»; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати
наполегливість, самостійність
|
||
29
|
Числові вирази
|
Сформувати уявлення учнів про поняття числового виразу,
навчити розпізнавати і «читати» числові вирази, виробити вміння знаходити
значення цих виразів; розвивати увагу, техніку усної лічби, пам’ять;
виховувати акуратність, працьовитість, самостійність
|
||
30
|
Буквені вирази
|
Сформувати уявлення учнів про поняття буквеного виразу,
навчити розпізнавати буквені вирази, «читати» їх, виробити вміння знаходити
значення виразів за умовою різних значень змінної; розвивати пам’ять, увагу,
уміння аналізувати; виховувати інтерес до математики, посидючість
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
31
|
Формули
|
Сформувати в учнів розуміння поняття формули, уміння
користуватися формулами для знаходження відповідних величин; розвивати
логічне мислення, пам’ять, уміння аналізувати й узагальнювати; виховувати
посидючість, акуратність, інтерес до математики
|
||
32
|
Числові і
буквені вирази. Формули
|
Вдосконалити знання учнів про числові і буквені вирази,
формули, значення числового виразу, відпрацьовувати навички знаходити
значення числових і буквених виразів при заданих значеннях змінної; розвивати
логічне мислення, пам’ять; виховувати інтерес до математики
|
||
33
|
Рівняння
|
Сформувати в учнів розуміння поняття рівняння, кореня
рівняння, виробити вміння розв’язувати рівняння за правилом знаходження
невідомих компонентів дій; розвивати логічне мислення, техніку усної лічби,
пам’ять; виховувати посидючість, акуратність
|
||
34
|
Рівняння
|
Удосконалити вміння учнів розв’язувати рівняння за
правилом знаходження невідомих компонентів арифметичних дій; розвивати
логічну пам’ять, усну лічбу; виховувати працьовитість, посидючість
|
||
35
|
Рівняння
|
Удосконалити знання й уміння учнів з теми «Рівняння»:
розвивати творчі здібності учнів, логічне мислення, пам’ять; виховувати
інтерес до математики, акуратність
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
36
|
Розв’язування
задач
за допомогою
рівнянь
|
Формувати в учнів вміння складати рівняння за умовою
задачі, розв’язувати задачі за допомогою рівняння; розвивати логічне
мислення, творчі здібності; виховувати самостійність, акуратність,
посидючість
|
||
37
|
Розв’язування
задач
за допомогою
рівнянь
|
Удосконалити вміння учнів розв’язувати текстові задачі
за допомогою рівнянь; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати
посидючість, акуратність
|
||
38
|
Розв’язування
задач
і рівнянь
|
Удосконалити вміння учнів розв’язувати рівняння й
задачі за допомогою рівнянь; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати
інтерес до математики, акуратність
|
||
39
|
Комбінаторні
задачі
|
Сформувати в учнів уявлення про комбінаторику й
комбінаторні задачі, виробити вміння розв’язувати найпростіші комбінаторні
задачі, розвивати комбінаторне мислення, пов’язане з перебиранням варіантів,
підрахунком кількості варіантів, що задовольняють певні умови; виховувати самостійність,
активність
|
||
40
|
Комбінаторні
задачі
|
Удосконалити вміння учнів розв’язувати комбінаторні
задачі; розвивати логічне мислення, кмітливість, пам’ять; виховувати
дисциплінованість, активність
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
41
|
Вирази.
Формули. Розв’язування рівнянь і задач
|
Розв’язування
рівнянь
і задач
|
Узагальнити й систематизувати знання учнів із теми «Вирази.
Формули. Розв’язування рівнянь і задач»; розвивати
кмітливість, логічне мислення, уміння міркувати; виховувати самостійність,
дисциплінованість
|
|
42
|
Контрольна робота № 4
|
Перевірити рівень знань учнів із теми «Вирази. Формули.
Розв’язування рівнянь і задач»; розвивати логічне
мислення, увагу, пам’ять; виховувати наполегливість, самостійність
|
||
43
|
Відрізок та
його довжина
|
Сформувати в учнів розуміння поняття відрізка,
познайомити з позначенням відрізка, навчити знаходити довжину відрізка,
зображувати відрізок і знаходити на рисунках відрізок заданої довжини;
розвивати графічну техніку, пам’ять; виховувати акуратність
|
||
44
|
Пряма,
промінь, площина
|
Сформувати в учнів розуміння понять прямої, площини,
променя, вчити зображувати прямі та промені за допомогою лінійки; розвивати
креслярські навички, пам’ять; виховувати акуратність, посидючість
|
||
45
|
Шкала.
Координатний промінь
|
Сформувати в учнів розуміння поняття координатного
променя та шкали, вчити позначати натуральні числа на координатному промені;
розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати інтерес до математики,
дисциплінованість
|
||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
46
|
Кут та його
величина. Позначення кутів
|
Сформувати в учнів розуміння понять кута, вершини,
сторони кута, бісектриси кута, познайомити з позначенням кута, сформувати
уміння будувати кути; розвивати креслярські навички, просторову уяву;
виховувати акуратність, посидючість
|
||
47
|
Кути. Види
кутів
|
Ознайомити учнів з порівнянням кутів і їх видами
залежно від величини кутів, навчити розпізнавати різні види кутів залежно від
величини кутів і будувати кути за заданою величиною; розвивати графічні
вміння, логічне мислення, просторову уяву; виховувати акуратність,
посидючість
|
||
48
|
Кут, його
величина. Види кутів
|
Удосконалити уміння учнів із теми «Кути. Види кутів»,
розвивати просторову уяву, логічне мислення; виховувати інтерес до
математики, акуратність, посидючість
|
||
49
|
Многокутник і
його периметр. Рівні фігури
|
Сформувати в учнів розуміння поняття многокутника,
рівних фігур, периметра многокутника, навчити розпізнавати многокутники,
наводити приклади рівних фігур; розвивати логічне мислення та просторову
уяву; виховувати інтерес до математики, посидючість, акуратність
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
50
|
Трикутники.
Види трикутників
|
Сформувати в учнів розуміння поняття трикутника,
розвивати вміння знаходити периметр трикутника, ознайомити з класифікацією
трикутників, навчити розпізнавати види трикутників; розвивати просторове
мислення, активність, увагу; виховувати працелюбність, акуратність
|
||
51
|
Трикутники.
Види трикутників
|
Удосконалити вміння учнів з теми «Відрізки. Кути.
Трикутники»; розвивати просторове мислення; пам’ять; виховувати акуратність,
посидючість, інтерес до математики
|
||
52
|
Відрізок,
пряма, промінь. Кути, види кутів. Трикутники
|
Узагальнити й систематизувати знання учнів із теми
«Відрізки. Кути. Трикутники»; розвивати логічне мислення, пам’ять, графічні
навички; виховувати інтерес до математики, посидючість, акуратність
|
||
53
|
Контрольна робота № 5
|
Перевірити рівень знань учнів із теми «Відрізки. Кути.
Трикутники»; розвивати самостійність, дисциплінованість; виховувати
акуратність, працьовитість
|
||
54
|
Прямокутник.
Квадрат
|
Сформувати в учнів розуміння понять прямокутника й
квадрата, учити знаходити їх периметри, розпізнавати серед інших геометричних
фігур; розвивати просторову уяву, увагу, пам’ять; виховувати акуратність,
посидючість
|
||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
55
|
Площа
прямокутника
й квадрата
|
Ввести поняття одиниці площі, сформувати вміння обчислювати
площу прямокутника і квадрата, формувати навички роботи з різними одиницями
площі; розвивати просторову уяву, увагу, пам’ять; виховувати акуратність,
дисциплінованість, працьовитість
|
||
56
|
Площа
прямокутника, квадрата
|
Удосконалити знання учнів про площі прямокутника і
квадрата, вчити застосовувати знання про площу та її властивості під час
розв’язування задач на комбінації геометричних фігур; розвивати увагу,
пам’ять, просторову уяву; виховувати акуратність, дисциплінованість
|
||
57
|
Прямокутний
паралелепіпед
|
Сформувати в учнів уявлення про прямокутний
паралелепіпед і його лінійні виміри, навчити розпізнавати прямокутний
паралелепіпед і називати його елементи, розв’язувати задачі з прямим
паралелепіпедом; розвивати просторову уяву, пам’ять; виховувати акуратність,
працьовитість
|
||
58
|
Куб
|
Сформувати в учнів уявлення про куб і його властивості,
навчити розпізнавати куб серед інших геометричних фігур, розв’язувати задачі
з кубом; розвивати просторове мислення, пам’ять; виховувати акуратність,
працьовитість
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
59
|
Піраміда
|
Сформувати в учнів уявлення про піраміду та її елементи,
навчити розпізнавати піраміду серед інших геометричних фігур, розв’язувати
задачі з пірамідою; розвивати просторову уяву, пам’ять, логічне мислення;
виховувати акуратність, дисциплінованість
|
||
60
|
Об’єм
прямокутного паралелепіпеда і куба
|
Сформувати в учнів поняття про одиниці об’єму, вміння
їх називати, записувати формули об’єму прямокутного паралелепіпеда, куба,
розв’язувати найпростіші задачі на застосовування цих формул; розвивати
логічне мислення; виховувати інтерес до математики, дисциплінованість
|
||
61
|
Об’єм
прямокутного паралелепіпеда і куба
|
Закріпити знання учнів про поняття об’єму та формули
об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба, відпрацювати вміння розв’язувати
задачі на обчислення вимірів прямокутного паралелепіпеда, площі його поверхні
й об’єму; розвивати допитливість, інтерес до математики, просторову уяву;
виховувати працелюбність, акуратність
|
||
62
|
Об’єм
прямокутного паралелепіпеда і куба
|
Вдосконалити вміння й навички розв’язувати задачі
практичного й фізичного змісту на обчислення об’ємів прямокутного
паралелепіпеда й куба; розвивати логічне мислення, інтерес до математики;
виховувати дисциплінованість, посидючість, акуратність
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
63
|
Прямокутник і
квадрат. Площа прямокутника й квадрата. Прямокутний паралелепіпед, куб,
піраміда. Об’єм прямокутного паралелепіпеда й куба
|
Узагальнити та систематизувати знання учнів із теми
«Прямокутник, квадрат. Прямокутний паралелепіпед, куб»; озвивати вміння узагальнювати
й аналізувати, оцінювати свої дії та дії інших учнів; виховувати
самостійність, дисциплінованість
|
||
64
|
Контрольна робота № 6
|
Перевірити рівень знань учнів із теми «Прямокутник,
квадрат. Прямокутний паралелепіпед, куб»; розвивати самостійність, уміння
аналізувати; виховувати акуратність, працьовитість
|
||
ТЕМА 2. ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ (64 год)
|
||||
65
|
Дробові числа.
Звичайні дроби
|
Сформувати в учнів розуміння поняття дробових чисел,
звичайних дробів, формувати вміння «читати» та записувати звичайні дроби;
розвивати пам’ять, увагу; виховувати культуру математичних записів
|
||
66
|
Дробові числа.
Звичайні дроби
|
Домогтися засвоєння правил знаходження дробу від числа
й числа за його дробом; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять;
виховувати акуратність, цілеспрямованість
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
67
|
Правильні і
неправильні дроби. Мішані числа
|
Сформувати в учнів розуміння поняття правильного та
неправильного дробу, мішаного числа, сформувати вміння перетворювати мішане
число на неправильний дріб і неправильний дріб на мішане або натуральне
число; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати акуратність
|
||
68
|
Правильні і
неправильні дроби. Мішані числа
|
Удосконалити вміння виконувати вправи, які передбачають
перетворення неправильних дробів на мішані числа та мішаних чисел на дріб і
натурального числа на дріб; розвивати логічне мислення, увагу,; виховувати
культуру математичних записів
|
||
69
|
Порівняння
звичайних дробів з однаковими знаменниками
|
Домогтися засвоєння правила порівняння дробів з
однаковими знаменниками, сформувати вміння виконувати вправи, які
передбачають порівняння дробів з однаковими знаменниками, обговорити
можливість порівняння дробів з однаковими чисельниками; розвивати логічне
мислення, пам’ять; виховувати наполегливість, самостійність
|
||
70
|
Порівняння
звичайних дробів з однаковими знаменниками
|
Удосконалити вміння учнів порівнювати звичайні дроби з
однаковими знаменниками; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення; виховувати
цілеспрямованість, акуратність
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
71
|
Додавання і
віднімання дробів з однаковими знаменниками
|
Домогтися засвоєння правил додавання й віднімання
дробів з однаковими знаменниками, сформувати вміння виконувати вправи на
додавання й віднімання дробів з однаковими знаменниками; розвивати
обчислювальні навички, логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати культуру
математичних записів
|
||
72
|
Додавання і
віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками
|
Сформувати вміння виконувати додавання натурального й
дробового числа, знаходити суму й різницю мішаних чисел, дробові частини яких
мають однакові знаменники; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати
культуру математичних записів
|
||
73
|
Додавання і
віднімання дробів з однаковими знаменниками
|
Удосконалити вміння виконувати додавання й віднімання
звичайних дробів з однаковими знаменниками та мішаними числами, дробові
частини яких мають однакові знаменники; розвивати логічне мислення, пам’ять,
увагу, виховувати наполегливість
|
||
74
|
Додавання і
віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками. Розв’язування задач
|
Сформувати вміння учнів застосовувати правила додавання
й віднімання дробових чисел до розв’язування задач; розвивати логічне
мислення, пам’ять; виховувати інтерес до математики
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
75
|
Розв’язування
задач
|
Узагальнити та систематизувати знання із теми «Звичайні
дроби», удосконалити вміння розв’язувати задачі на додавання й віднімання
дробових чисел; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення; виховувати вміння
дискутувати, самостійність, працьовитість, наполегливість
|
||
76
|
Контрольна робота № 7
|
Перевірити рівень засвоєння знань із теми «Звичайні
дроби», розвивати самостійність, увагу; виховувати наполегливість
|
||
77
|
Десятковий
дріб. Запис
і читання
десяткових дробів
|
Сформувати в учнів розуміння поняття десяткового дробу,
вміння читати й записувати десяткові дроби, називати розряди десяткових
знаків у записі десяткових дробів; розвивати пам’ять, увагу; розвивати
пам’ять; виховувати інтерес до математики
|
||
78
|
Десятковий дріб.
Запис
і читання
десяткових дробів
|
Удосконалити вміння учнів читати й записувати десяткові
дроби, називати розряди десяткових знаків у записі десяткових дробів;
розвивати увагу, пам’ять; виховувати акуратність, наполегливість
|
||
79
|
Порівняння
десяткових дробів
|
Засвоїти правила порівняння десяткових дробів,
сформувати вміння виконувати завдання, у яких передбачено застосування
правила порівняння десяткових дробів; розвивати пам’ять, увагу, логічне
мислення, виховувати наполегливість, акуратність
|
||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
80
|
Порівняння
десяткових дробів
|
Удосконалити вміння учнів виконувати порівняння
десяткових дробів; розвивати логічне мислення, пам’ять, виховувати
наполегливість, акуратність
|
||
81
|
Округлення
десяткових дробів
|
Сформувати в учнів уявлення про округлення чисел;
домогтися засвоєння правила округлення десяткових дробів; сформувати вміння
округлення десяткових дробів до будь-якого розряду; розвивати логічне
мислення, пам’ять, увагу; виховувати наполегливість, акуратність
|
||
82
|
Округлення
десяткових дробів
|
Удосконалити вміння учнів виконувати округлення
десяткових дробів і натуральних чисел; розвивати самостійність, увагу,
пам’ять; виховувати самостійність
|
||
83
|
Додавання і
віднімання десяткових дробів
|
Домогтися засвоєння учнями правил додавання й віднімання
десяткових дробів, сформувати вміння виконувати завдання, які передбачають
додавання й віднімання десяткових дробів; розвивати пам’ять, увагу, логічне
мислення; виховувати культуру математичних записів
|
||
84
|
Додавання і
віднімання десяткових дробів
|
Удосконалити вміння учнів виконувати додавання й
віднімання десяткових дробів; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати
уважність
|
||
85
|
Додавання і
віднімання десяткових дробів
|
Удосконалити вміння учнів виконувати додавання й
віднімання десяткових дробів; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу;
виховувати наполегливість, акуратність, уміння вести дискусію
|
||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
86
|
Розв’язування
вправ і задач
|
Сформувати в учнів вміння застосовувати правила
додавання й віднімання десяткових дробів під час розв’язання задач; розвивати
логічне мислення; виховувати наполегливість
|
||
87
|
Розв’язування
вправ і задач
|
Узагальнити й систематизувати знання учнів із теми
«Десятковий дріб. Додавання й віднімання десяткових дробів»; розвивати
логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати інтерес до математики
|
||
88
|
Контрольна робота № 8
|
Перевірити рівень засвоєння знань із теми «Десятковий
дріб. Додавання й віднімання десяткових дробів»; розви-вати самостійність,
увагу; виховувати наполегливість
|
||
89
|
Множення
десяткових дробів
|
Домогтися засвоєння учнями правила множення десяткових
дробів; сформувати вміння виконувати вправи, у яких передбачено множення
десяткових дробів; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати
наполегливість
|
||
90
|
Множення
десяткових дробів
|
Удосконалити вміння учнів виконувати множення
десяткових дробів; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати
наполегливість, самостійність
|
||
91
|
Множення
десяткових дробів на розрядну одиницю
|
Домогтися засвоєння учнями правил множення десяткових
дробів на розрядну одиницю, сформувати вміння застосовувати ці правила під
час виконання вправ; розвивати пам’ять, увагу; виховувати культуру математичних
записів
|
||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
92
|
Множення
десяткових дробів на розрядну одиницю
|
Удосконалити вміння учнів виконувати множення
десяткових дробів на розрядну одиницю; розвивати увагу, логічне мислення,
пам’ять; виховувати культуру математичних записів
|
||
93
|
Властивості
множення десяткових дробів
|
Домогтися засвоєння учнями властивостей множення
десяткових дробів, сформувати вміння виконувати вправи на застосування
властивостей множення; розвивати пам’ять, обчислювальні навички; виховувати
наполегливість
|
||
94
|
Ділення
десяткового дробу на натуральне число
|
Домогтися засвоєння учнями правила ділення десяткового
дробу на натуральне число, сформулювати вміння виконувати вправи на ділення
десяткових дробів на натуральне число; розвивати логічне мислення, увагу,
пам’ять; виховувати культуру математичної мови
|
||
95
|
Ділення
десяткового дробу на натуральне число
|
Удосконалити вміння учнів виконувати ділення
десяткового дробу на натуральне число; розвивати логічне мислення, пам’ять,
увагу; виховувати дисциплінованість
|
||
96
|
Ділення на
десятковий дріб
|
Домогтися засвоєння учнями правила ділення на
десятковий дріб, сформувати вміння виконувати вправи на ділення десяткових
дробів; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати культуру математичних
записів
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
97
|
Ділення на
десятковий дріб
|
Удосконалити вміння учнів виконувати ділення на
десятковий дріб; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення; виховувати
культуру математичного запису
|
||
98
|
Ділення на
десятковий дріб
|
Удосконалити вміння учнів виконувати ділення на
десятковий дріб; розвивати пам’ять, логічне мислення; виховувати
самостійність, акуратність, наполегливість
|
||
99
|
Ділення
десяткового дробу на розрядну одиницю
|
Домогтися засвоєння учнями правила ділення десяткового
дробу на розрядну одиницю, сформувати вміння виконувати вправи, що
передбачають ділення десяткового дробу на розрядну одиницю; розвивати увагу;
виховувати наполегливість
|
||
100
|
Ділення
десяткового дробу на розрядну одиницю
|
Удосконалити вміння учнів виконувати ділення
десяткового дробу на розрядну одиницю; розвивати обчислювальні навички,
логічне мислення; виховувати посидючість
|
||
101
|
Розв’язування
задач на всі дії з десятковими дробами
|
Сформувати вміння учнів застосовувати до розв’язування
задач правила арифметичних дій з десятковими дробами; розвивати логічне
мислення, увагу; виховувати наполегливість
|
||
102
|
Розв’язування
задач на всі дії з десятковими дробами
|
Удосконалити вміння учнів застосовувати правила
арифметичних дій з десятковими дробами до розв’язування задач; розвивати
логічне мислення; виховувати наполегливість
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
103
|
Розв’язування
задач на всі дії з десятковими дробами
|
Узагальнити й систематизувати знання учнів із теми
«Множення та ділення десяткових дробів», удосконалити вміння розв’язувати
задачі на всі дії з десятковими дробами; розвивати пам’ять, увагу, логічне
мислення; виховувати дисциплінованість
|
о
|
|
104
|
Контрольна робота № 9
|
Перевірити рівень знань учнів із теми «Множення та
ділення десяткових дробів»; розвивати самостійність, увагу; виховувати
наполегливість
|
||
105
|
Поняття
відсотка
|
Домогтися засвоєння учнями поняття відсотка, розуміння,
що всій величині відповідає 100 %, сформувати вміння виконувати
завдання, що передбачають використання відсотка; розвивати обчислювальні
навички; логічне мислення; увагу; виховувати дисциплінованість
|
||
106
|
Поняття
відсотка
|
Удосконалити вміння учнів виконувати вправи, які
передбачають використання відсотка; розвивати пам’ять, увагу, логічне
мислення; виховувати культуру математичних записів
|
||
107
|
Знаходження
відсотків від числа
|
Домогтися засвоєння учнями правила знаходження
відсотків від числа, сформувати вміння розв’язувати задачі на знаходження відсотків
від числа; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати культуру
математичних записів
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
108
|
Знаходження
відсотків від числа
|
Сформувати вміння учнів розв’язувати задачі, які
передбачають знаходження відсотків від числа; розвивати логічне мислення,
пам’ять, увагу, обчислювальні навички
|
||
109
|
Знаходження
відсотків від числа
|
Вдосконалити вміння учнів виконувати завдання, які передбачають
знаходження відсотків від числа; розвивати логічне мислення; виховувати
самостійність, толерантність, уміння вести дискусію, принциповість
|
||
110
|
Знаходження
числа за його відсотками
|
Домогтися засвоєння учнями правила знаходження числа за
його відсотками, сформувати вміння розв’язувати задачі, який передбачають
застосування цього правила; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати
культуру математичних записів
|
||
111
|
Знаходження
числа за його відсотками
|
Формувати вміння учнів розв’язувати задачі на знаходження
числа за його відсотками; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати дисциплінованість
|
||
112
|
Знаходження
числа за його відсотками
|
Удосконалити вміння учнів розв’язувати задачі на
знаходження числа за його відсотками; розвивати логічне мислення, пам’ять;
виховувати самостійність
|
||
113
|
Розв’язування
задач на відсотки
|
Сформувати вміння учнів застосовувати правила
знаходження відсотків від числа і числа за його відсотками до розв’язання
задач; розвивати логічне мислення; виховувати вміння вести дискусію
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
114
|
Розв’язування
задач
на відсотки
|
Удосконалити вміння учнів розв’язувати задачі на засто-сування
правил знаходження відсотків від числа й числа за його відсотками; розвивати
пам’ять, увагу, логічне мислення; виховувати культуру математичного запису
|
||
115
|
Розв’язування
задач
на відсотки
|
Узагальнити й систематизувати знання учнів за темою
«Відсотки»; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати вміння
вести дискусію, принциповість, толерантність
|
||
116
|
Контрольна робота № 10
|
Перевірити рівень засвоєння знань за темою «Відсотки»;
розвивати самостійність, увагу; виховувати наполегливість, акуратність
|
||
117
|
Середнє
арифметичне
|
Сформувати в учні розуміння поняття середнього
арифметичного кількох чисел, вміння виконувати завдання, в яких передбачено
знаходження середнього арифметичного кількох чисел; розвивати пам’ять, увагу;
виховувати культуру математичних записів
|
||
118
|
Середнє
арифметичне
|
Удосконалити вміння учнів знаходити середнє арифметичне
кількох чисел; розвивати пам’ять, логічне мислення, увагу
|
||
119
|
Середнє
значення величини
|
Сформувати в учнів розуміння поняття середнього
значення величини, вміння виконувати вправи на знаходження середнього
значення величини; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати культуру
математичного запису
|
||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
120
|
Середнє значення величини
|
Удосконалити вміння учнів знаходити середнє значення
величини; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати культуру
математичних записів
|
||
121
|
Розв’язування задач практичного
характеру
|
Сформувати в учнів вміння застосовувати поняття
середнього арифметичного і середнього значення величин до розв’язання задач
практичного характеру, розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати
дисциплінованість
|
||
122
|
Розв’язування задач практичного
характеру
|
Удосконалити в учнів вміння застосовувати поняття
середнього арифметичного і середнього значення величини до розв’язування
задач практичного характеру; розвивати логічне мислення, пам’ять увагу;
виховувати цілеспрямованість
|
||
123
|
Розв’язування текстових задач
|
Сформувати вміння учнів застосовувати набуті знання до
розв’язування текстових задач, у тому числі задач на знаходження середнього
значення величини; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати
самостійність
|
||
124
|
Розв’язування текстових задач
|
Удосконалити вміння учнів застосовувати набуті знання
до розв’язання текстових задач; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять;
виховувати акуратність
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
125
|
Розв’язування текстових задач
|
Узагальнити й систематизувати знання учнів за темою
«Середнє арифметичне»; удосконалити вміння застосовувати отримані знання під
час розв’язування текстових задач; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення;
виховувати дисциплінованість
|
||
126
|
Контрольна
робота № 11
|
Перевірити рівень засвоєння знань за темою «Середнє
арифметичне»; розвивати самостійність, увагу, пам’ять, логічне мислення;
виховувати самостійність
|
||
127
|
Узагальнюючий урок
за темою «Середнє арифметичне»
|
Узагальнити й систематизувати матеріал із теми «Середнє арифметичне»; розвивати
пам’ять, увагу, логічне мислення; виховувати вміння працювати в групі, відстоювати
свою думку, коректно вести дискусію
|
||
128
|
Узагальнюючий урок
за темою «Дробові числа»
|
Узагальнити й систематизувати матеріал із теми «Дробові
числа»; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення; виховувати вміння
працювати в групі, відстоювати свою думку, коректно вести дискусію
|
||
Тема 3. ПОВТОРЕННЯ І
СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (12 год)
|
||||
129
|
Розв’язування
задач на рух
|
Повторити з учнями
основні типи задач на рух, удосконалити вміння розв’язувати задачі на рух;
розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, самостійність; виховувати вміння
працювати в групі
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
130
|
Розв’язування
задач на рух
|
Удосконалити вміння
учнів розв’язувати задачі на рух; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу;
виховувати толерантність
|
||
131
|
Розв’язування
задач на знаходження чисел за їх сумою й різницею та кратними відношеннями
|
Повторити означення
рівняння, удосконалити вміння розв’язувати рівняння й задачі на складання рівнянь; розвивати логічне
мислення, пам’ять, увагу; виховувати самостійність
|
||
132
|
Розв’язування
задач на знаходження чисел за їх сумою й різницею та кратними відношеннями
|
Удосконалити вміння
розв’язувати задачі на знаходження
чисел за їх сумою й різницею, за сумою й різницею та кратними відношеннями;
розвивати логічне мислення, увага, пам’ять; виховувати наполегливість,
самостійність, толерантність
|
||
133
|
Розв’язування
задач
на відсотки
|
Повторити означення
відсотка й удосконалити вміння знаходити відсотки від числа; розвивати
логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати самостійність, розвивати
культуру математичного мовлення
|
||
134
|
Розв’язування
задач
на відсотки
|
Удосконалити вміння
знаходити число за його відсотками; розвивати логічне мислення, пам’ять,
увага; виховувати самостійність, принциповість, наполегливість
|
||
135
|
Розв’язування
задач геометричного змісту
|
Систематизувати й
узагальнити матеріал геометричного змісту; розвивати креслярські навички,
уміння аналізувати й узагальнювати; розвивати інтерес до математики;
виховувати посидючість
|
||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
136
|
Розв’язування
задач геометричного змісту
|
Систематизувати й
узагальнити матеріал із теми «Геометричні фігури»; розвивати креслярські
навички учнів, уміння аналізувати й узагальнювати; розвивати логічне
мислення; виховувати інтерес до математики, посидючість
|
||
137
|
Підсумкова контрольна робота
|
Перевірити рівень
знань учнів за курс математики 5 класу; розвивати самостійність, уміння
аналізувати ситуацію; виховувати працьовитість, акуратність,
цілеспрямованість
|
||
138
|
Розв’язування
задач логічного характеру
|
Повторити матеріал за курс математики 5 класу, ознайомити учнів логічними
задачами; розвивати логічне мислення, кмітливість, увагу; виховувати
дисциплінованість, інтерес до математики.
|
||
139
|
Розв’язування
цікавих
і складних
задач
|
Повторити матеріал за курс
математики 5 класу, познайомити учнів із цікавими і складними задачами;
розвивати логічне мислення, кмітливість, увагу; виховувати дисциплінованість,
інтерес до математики.
|
||
140
|
Підсумковий
урок
|
Узагальнити й
систематизувати знання учнів, набуті за курс математики 5 класу; розвивати
логічне мислення, пам’ять, уміння узагальнювати й аналізувати; виховувати
інтерес до математики, посидючість, дисциплінованість
|
Скарбничка розробок моїх уроків і позакласних заходів
Урок в 9 класі.
Тема: Нерівності
конспект урокупрезентація до уроку
конспект для дітей
відео землетрусу
Урок в 5 класі. Тема:
Натуральные
числа. Координатный луч. Углы. Треугольники и их виды.
опорный конспект для детей
конспект уроку вчителя
фізкультхвилинка
смартдоска
відео до уроку
Урок в 5 класі. Тема:
«Сложение и вычитание смешанных чисел. Традиции народа во время масленицы»
презентация к уроку
конспект урока
Розробка інтегрованого позакласного заходу з математики
в 5 класі.
Тема: Звичайні дроби. Червона книга України
презентація
відео 1
відео 2
Розробка позакласного заходу:Математичний КВК в 5 класі
презентація
конспект заходу
презентация к уроку
конспект урока
Комментариев нет:
Отправить комментарий